محل لوگو

درمورد جزئیات گلکسی نوت 20 و نوت 20 فوق العاده من


سامسونگ در دومین رویداد Unpacked در سال 2020 از جدیدترین تلفن های پرچمدار خود ، Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra رونمایی کرد. این دو تلفن مسیر خانواده مشهور Note را با صفحه های بزرگ و S Pen جذاب ادامه می دهند ، در حالی که با دوربین های حرفه ای و پشتیبانی از شبکه 5G ، چشم انداز آینده را دارند. .

یادتان باشد که سامسونگ سال گذشته برای اولین بار از دو گوشی سری Galaxy Note رونمایی کرد: گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس. گلکسی نوت 10 پلاس دارای صفحه نمایش بزرگتر با رزولوشن بالاتر ، رم بیشتر و باتری بزرگتر است. اما مشخصات دیگر بین این دو گوشی بسیار مشابه بود. با این حال اوضاع گلکسی نوت 20 متفاوت است و می توان گفت که این تلفن بیشتر از یک پرچمدار واقعی سری Note است ، به یک دستگاه میان رده ممتاز شبیه است. با این وجود ، داشتن Galaxy Note 20 در کنار گلکسی نوت 20 Ultra گزینه ای ارزان تر برای علاقه مندان به سری Note است.

طراحی و ساخت

برخلاف نوت 20 Ultra ، نسخه معمولی از طراحی منحنی تر به خصوص در گوشه و کنار استفاده می کند و گفته می شود بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است.

رنگها

همین تفاوت در طراحی و ساخت فاصله بین این گوشی و گرانتر بودن نسخه Ultra را نشان می دهد. به نظر می رسد حاشیه های اطراف صفحه نمایش نیز اندکی افزایش یافته است و البته هیچ خمیدگی در پنل صفحه نمایش دستگاه وجود ندارد. مشخصات دیگر مانند بلندگوهای استریو ، S-Pen و دوربین سلفی در بالای صفحه مشابه نسخه Ultra است.

مانیتور

شاید مهمترین عاملی که Galaxy Note 20 را از پرچمداران سامسونگ بیگانه می کند ، نمایش آن باشد. گلکسی نوت 20 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED است ، اما رزولوشن و سرعت تازه سازی به ترتیب 1080p و 60Hz است.

سخت افزار و عملکرد

پردازنده Galaxy Note 20 Exynos 990

گلکسی نوت 20 بسیار شبیه به چیپست مورد استفاده است. سامسونگ از تراشه Exynos 990 در نسخه جهانی این گوشی استفاده کرده است که متأسفانه حداقل روی کاغذ از نظر عملکرد حرارتی و عمر باتری ضعیف تر از اسنپدراگون 865 پلاس در نسخه آمریکا و کره جنوبی است. با این حال سامسونگ می گوید عملکرد پردازش و گرافیک دستگاه به ترتیب 19٪ و 15٪ نسبت به نوت 10 بهبود یافته است. همچنین به لطف استفاده از رم 12 گیگابایتی LPDDR5 ، این گوشی از عملکرد عالی برخوردار است.

نرم افزار

همانطور که انتظار می رفت ، Galaxy Note20 با جدیدترین نسخه پایدار اندروید ، اندروید 10 عرضه خواهد شد. این بار سامسونگ نسخه جدیدتری از رابط کاربری OneUI 2.5 را در اندروید پیاده سازی کرده است. هدف اصلی OneUI تسهیل در استفاده از تلفن به ویژه با یک دست و ادغام عناصر طراحی تلفن بود که اکنون کاملاً بالغ هستند.

اتصال UWB (فوق باند پهن)

ویژگی جدید Galaxy Note 20 نیز UWB نامیده می شود. این نسل جدیدی از ارتباط ایمن و کم مصرف بین دستگاه ها است. این ویژگی به ویژه در اینترنت اشیا مفید است ، به عنوان مثال می توانید درب اتومبیل خود را بدون لمس یک دکمه باز کنید. UWB همچنین برای انتقال داده ها بین تلفن ها با سرعت بالا و ایمنی استفاده می شود.

دوربین

یک تفاوت مهم دیگر بین Galaxy Note 20 و نسخه Ultra به دلیل بخش دوربین وجود دارد. همانطور که انتظار می رود ، این دوربین از سنسور فوق العاده پهن 108 مگاپیکسلی برخوردار نیست. اما سامسونگ دوربین اصلی را به سنسور 12 مگاپیکسلی با فوکوس دوگانه و دیافراگم f / 1.8 مجهز کرده است. از ویژگی های جدید سال گذشته ، امکان فیلمبرداری از فیلم های 8K استثنایی ، علاوه بر این با نسبت تصویر سینمایی 21: 9 است.

 

قلم S بهبود یافته است

مهمترین ویژگی ای که سری Note را از همه تلفن های مهم رقیب متمایز می کند ، S-Pen است. قلم به کار رفته در این مدل 26ms کندتر از نسخه Ultra است ، اما باز هم برای گرفتن یادداشت و نقاشی ایده آل است.

باتری

سامسونگ در گلکسی نوت 20 از باتری 4،300 میلی آمپری ساعتی استفاده کرده است که تعداد بسیار زیادی نیست اما با توجه به ابعاد کوچکتر و وجود S-Pen در بدن ، منطقی است. شما می توانید این باتری را با یک شارژر 25W در داخل جعبه در 30 دقیقه تا 50٪ شارژ کنید.

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 26

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما