محل لوگو

تلفن همراه جدید بلک بری با صفحه کلید فیزیکی در سال 2021 وارد بازار خواهد شد


مارک تجاری بلک بری همیشه فراموش شده است ، اما به نظر می رسد یک شرکت امنیتی ناشناخته قصد دارد آن را احیا کند.

راه اندازی امنیت موبایل Onward Mobility از انتشار چندین تلفن جدید مارک BlackBerry با پشتیبانی از 5G و صفحه کلید فیزیکی در نیمه اول سال 2021 در آمریکای شمالی و اروپا خبر داد.

پیتر فرانکلین ، مدیر عامل شرکت Onward Mobility ، می گوید دستگاه جدید بلک بری "بسیار ایمن" خواهد بود و راه حل های امنیتی جامع ارائه می دهد. این شرکت از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های امنیتی و راه حل های تلفن خودداری کرد.

براساس وب سایت استارتاپ Onward Mobility ، این شرکت با همکاری بلک بری و FIH موبایل (زیرمجموعه Foxconn) تلفن های جدید با برند BlackBerry را طراحی و تولید می کند. جزئیات زیادی درباره مشخصات این تلفن ها منتشر نشده است ، اما طبق گزارش های 9to5Google ، یکی از آنها دارای صفحه کلید فیزیکی خواهد بود.

تا چند سال پیش ، به نظر می رسید برند بلک بری برای همیشه در تاریخ باشد ، تا اینکه TCL اعلام کرد که در اواخر آوریل سال 1998 ، دو گوشی جدید با این برند را با عقد قرارداد با بلک بری اعلام کرد.

در اواسط فوریه همان سال ، TCL تصمیم به تمدید قرارداد خود نگرفت و از توقف تولید تحت نام تجاری بلک بری خبر داد. حالا به نظر می رسد که این مارک به لطف استارتاپ ، Onward Mobility شانس دیگری برای بازگرداندن آن پیدا کرده است.

  انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 47

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما