محل لوگو

دامنه ، زیر دامنه یا زیر شاخه: کدام برای وب سایت شما بهتر است؟

درک نقش و تفاوت بین دامنه ، زیر دامنه و زیر شاخه برای یک استراتژی سازگار در وب سایت یا وبلاگ شما ضروری است. در این متن ، ما در مورد هر یک از گزینه ها و چگونگی تأثیر آنها بر SEO توضیح می دهیم! اولین قدم برای ایجاد وبلاگ یا وب سایت ، انتخاب نام صفحه است. نامگذاری یک سایت آگاهی از یک ...

چگونه مدیریت داده های محصول می تواند بر بهره وری تأثیر بگذارد؟

اکنون قصد داریم نگاهی عمیق تر به افزایش بهره وری داشته باشیم که یکی از مزایای اصلی مدیریت داده های محصول است. همانطور که دیدیم ، نرم افزار PDM: داده ها را در یک مکان متمرکز کنید خودکار کردن کارهای دستی با سیستم های مدیریت دیگر ادغام می شود خطاها ، هزینه ها و زمان توسعه را کاهش می ...

ده نکته برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر

با ایجاد فناوری فرصت های شگرفی برای بازاریابی ، هنوز برخی اصول اساسی یا اساسی بازاریابی وجود دارد که به نظر می رسد امروزه در ترجمه گم شده است. Drum برخی از مهمترین عوامل را در یک استراتژی جامع بازاریابی بررسی کرده است که آزمون زمان را تحمل کرده است. آنها به شرح زیر است. 1. مخاطبان ...

7 دلیل اهمیت بازاریابی آنلاین برای تجارت شما

وقتی نوبت موفقیت کسب و کار شما می رسد ، بازاریابی اینترنتی نقش اصلی را بازی می کند. برای بازاریابی خود و تبلیغ محصولات و خدمات خود ، به پشتیبانی بازاریابی اینترنتی نیاز دارید. اگر قصد راه اندازی مشاغلی را دارید یا در راه خود هستید و می خواهید تجارت خود را بهبود ببخشید ، می ...

8 استراتژی برتر تبلیغات و بازاریابی که باید در سال 2021 امتحان کنید

خوب ، سال 2021 اینجاست. و با این حال ، تفاوت چندانی با دسامبر 2020 ندارد. به همین دلیل از ده ها بازاریاب دیجیتال پرسیدیم که بهترین استراتژی های بازاریابی آنها در سال گذشته چیست - و آنها این کار را کردند ، پسر. در اینجا نگاهی به آنچه در لیست متخصصان بازاریابی برای سال 2020 قرار دارد - و ...

انواع مرحله های بازاریابی چرخه زندگی

1. آگاهی این زمانی است که مشتریان بالقوه ابتدا با شرکت شما آشنا می شوند. به عنوان بالای قیف تبدیل خود ، این فرصت را دارید که توجه افراد را جلب کرده و آنها را بیشتر در قیف خود بچرخانید. 2. نامزدی افراد در چرخه تعامل با برند شما ارتباط برقرار می کنند. آنها علاقه مند هستند و می ...

تعیین بازار هدف

تعیین بازار هدف شما یکی از مهمترین وظایف بازاریاب است. این پایه و اساس همه عناصر استراتژی بازاریابی شما است ، از چگونگی توسعه و نامگذاری محصولات یا خدمات خود از طریق کانال های بازاریابی که برای تبلیغ آنها استفاده می کنید.نکته ای قبل از اینكه ما به آن بپردازیم: مخاطبان هدف شما ...


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما