محل لوگو

طراحی کنسول Xbox Series S مشخص شد


طراحی کنسول Xbox Series S مشخص شده است ، اما در کنار قیمت احتمالی این کنسول و برادر بزرگتر آن Xbox Series X ، همراه با تاریخ انتشار ، اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار ما قرار می دهد.

بروزرسانی: مایکروسافت از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود کنسول Xbox Series S را رسماً تأیید کرده است.

اجازه دهید آن را رسمی کنیم!

Xbox S | عملکرد نسل بعدی که در کوچکترین کنسول Xbox تولید می شود. قیمت 299 دلار است.

به زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت

مایکروسافت قبلا تأیید کرده بود که سری Xbox X در ماه نوامبر عرضه می شود ، اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست. همین امر در مورد قیمت کنسول نسل بعدی این شرکت صادق است. طبق منابع معتبری مانند Windowcentral و Thurotts Brad Sams ، اکنون تاریخ عرضه و قیمت کنسول را داریم. به علاوه ، کنسول سری Xbox S با ویدئویی ساخته شده است که قیمت آن را نشان می دهد.

گفته می شود هر دو دستگاه در تاریخ 10 نوامبر عرضه می شوند ، در حالی که Xbox Series X قدرتمند 499 دلار قیمت دارد. Xbox Series S که قبلاً با نام Project Lockhart شناخته می شد ، با قیمت کل 299 دلار فروخته می شود. طبق گفته Windowscentral ، هر دو مدل از طریق برنامه Microsoft Xbox All Access نیز در دسترس خواهد بود ، این بدان معنی است که کاربران می توانند Xbox X Series و Xbox X Series S را با هزینه 25 دلار در ماه دریافت کنند.

از نمای ظاهری این کنسول مشخص است که درایو مخصوص به خود را ندارد اما به دلیل زاویه تصویر نمی توانیم این موضوع را تأیید کنیم. انتظار می رود مایکروسافت به زودی در یک رویداد رسمی ، البته فرضی ، از قیمت و زمان عرضه هر یک از کنسول های نسل بعدی خود رونمایی کند.

  انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 45

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما