محل لوگو

منبع تغذیه برای هر خانه با توربین های بادی


با حرکت جامعه بشری به سمت انرژی های تجدیدپذیر و تمیز ، هر روز اخبار متفاوتی درباره روش های تأمین انرژی می بینیم. از طرف دیگر ، شرکت ها محصولات الکتریکی بیشتری تولید می کنند تا از این الگو پیروی کنند.

برای کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی ، انگلیس اکنون در حال ساخت توربین های بادی برای جذب انرژی باد دریایی برای تأمین نیازهای انرژی همه خانوارهای با استفاده از توربین های بادی است.

با این حال ، برنامه های کشور در همین جا متوقف نشد. به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای تسریع در انتقال انرژی به انرژی پاک ، نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون اکنون می گوید دولت 160 میلیون دلار در فناوری توربین بادی سرمایه گذاری خواهد کرد.

به عبارت دقیق تر ، این پول برای ساخت کارخانه هایی استفاده می شود که بتوانند توربین های بادی کم مصرف تولید کنند و همچنین برای ساخت بندرهایی که بتوانند آنها را مستقر کنند ، استفاده می شود.

انگلیس تا سال 2030 از توربین ها برای تأمین انرژی هر خانوار در انگلیس ، اسکاتلند ، ایرلند شمالی و ولز استفاده خواهد کرد. در مجموع ، انگلیس قصد دارد برای رسیدن به این هدف حدود 40 گیگاوات انرژی باد تولید کند.

هدف این است که هر خانه با توربین های بادی فوق العاده بلند پروازانه ، حتی برای یک کشور اروپایی تأمین شود! مشخص نیست که آیا رهبران انگلیس قادر به انجام چنین کاری هستند. وقتی ماموریت شما انتقال کل کشور به شکل دیگری از انرژی است ، به نظر نمی رسد ده سال.

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 34

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما