محل لوگو

معرفی نسل جدید کارت های حافظه Pro Plus و Evo Plus


کارت های حافظه نسل جدید سامسونگ Pro Plus و Evo Plus گزینه های جذاب و ارزنده ای برای تولیدکنندگان محتوا ، از جمله عکاسان ، وبلاگ نویسان و فیلمسازانی هستند که به کارت حافظه SD سریع نیاز دارند.

هر دو کارت حافظه Pro Plus و Ivo Plus از شرکت کره ای در ظرفیت های 32 تا 256 گیگابایتی تولید شده و دارای استاندارد U3 کلاس 10 در همه مدل ها و ظرفیت ها هستند ، به جز ظرفیت 32 گیگابایتی از Evo Plus که U1 کلاس 10 را دریافت کرد استاندارد

این مدل 6.99 دلار قیمت خواهد داشت ، در حالی که بالاترین رده سری Evo Plus 39.99 دلار قیمت دارد. در مقابل ، 32 گیگابایت سری Pro Plus با قیمت 9.99 دلار و مدل 256 گیگابایتی برای این خانواده 49.99 دلار خواهد بود.

اگرچه هیچ کارت حافظه پرسرعت مبتنی بر نسل بعدی فناوری PCIe 4.0 وجود ندارد ، که مطمئناً کار را برای سازندگان محتوای حرفه ای آسان خواهد کرد ، اما سامسونگ با کارتهای سری Pro Pro و Evo Plus سری SD خود دارای محتوای 4K UHD و 1080P است .

سری Pro Plus با مدل 32 گیگابایتی SDHC شروع می شود که دارای سرعت خواندن 100 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 60 مگابایت در ثانیه است. سه نسخه دیگر دارای سرعت خواندن 100 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 90 مگابایت بر ثانیه هستند. سامسونگ اظهار داشت که عملکرد این حافظه ها برای یک فیلمبرداری بی عیب و نقص 4K UHD و تجربه عکسبرداری متوالی کافی است.

در مقابل ، سری Evo Plus دارای سرعت انتقال داده 100 مگابایت در ثانیه در تمام نسخه ها است و طبق گفته سامسونگ ، این امکان را دارد که محتوای Full HD و 4K را به صورت روان و بدون مشکل پخش کند. مهمترین ویژگی این سری کارتهای SD سامسونگ مقاومت زیاد در برابر آب ، گرما ، اشعه ایکس ، آهن ربا ، ضربه ، افت ناگهانی و خوردگی آن است.

این مشکل باعث شد سامسونگ این محصولات را با 10 سال ضمانت روانه بازار کند. نسل جدید کارت های حافظه Pro Plus و Evo Plus سامسونگ هفته آینده در دسترس خواهد بود ، اما مدل های 32 و 64 گیگابایتی Pro Plus از ماه آینده وارد بازار می شوند.

  انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 38

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما